söndag 15 maj 2016

Veckoreflektion v. 19

I början av veckan planerade vi vår lektionsplanering. Gruppen var relativt eniga så planeringen gick smidigt. Imorgon börjar redovisningarna, men för min grupp är det tisdag som gäller.

I övrigt har det varit en lugn vecka, jag har börjat lägga upp slutarbetet lite lätt samt skissat lite. Det har varit lite svårt att komma igång med slutarbetet dock, jag har inte riktigt vet vart eller hur jag ska börja. I nuläget finns en idé om ett lektionsupplägg, därifrån ska jag arbeta vidare i veckan.

En utomhus skiss från veckan, jag har ritat med akvarellpennor och funderar på om jag ska låta den vara såhär eller måla med vatten. Jag är lite missnöjd nu, då det inte riktigt syns att trädet står i full blomm... Kanske blir bättre om jag penslar på lite vatten? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar